miércoles, 11 de noviembre de 2009

Un lloc on fer-se uns riures


Avui vull ensenyar-vos una pàgina cridada fàstic de vida en la qual hi ha moltes anècdotes de gent que conta algunes dolentes situacions que els han passat i que converteixen les seues vides en un fàstic. Per què guardar-te-la per a tu quan pots traure un somriure als internautes? La teua desgràcia pot ser una gràcia per als altres. Aquestes són algunes de les frases que més m'han agradat:

• “Avui, em vaig assabentar que sóc estèril i ho he estat tota la meua vida.Tinc tres fills”.

• “Avui, vaig anar al metge amb els meus pares. El metge em va preguntar si era sexualment actiu i li vaig dir “Si” La meua mare va riure i va dir “Molt bona” El meu pare, amb el seu to graciós de sempre va dir “La teua mà no compte”.

• “Avui, ha estat la pitjor classe de la meua vida. El dissabte passat vaig eixir amb unes amigues i vaig conèixer a un xic molt bonic. Una cosa va dur a l'altra i vaig acabar en la seua casa perquè els seus pares estaven de "cap de setmana". AL matí següent quan anava al bany bastant escassa de roba em vaig trobar amb el seu pare de front. És el meu professor d'Anglès de la universitat”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario